Advertisement

طالبان افغانستان / نماینده دولت افغانستان طالبان برای آتش بس سه ماهه شرط گذاشته است Euronews : اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔

طالبان افغانستان / نماینده دولت افغانستان طالبان برای آتش بس سه ماهه شرط گذاشته است Euronews : اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند.

در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین.

گروه طالبان افغانستان یک ناحیه در نزدیکی مرز ایران را تصرف کرد صدای آمریکا فارسی
گروه طالبان افغانستان یک ناحیه در نزدیکی مرز ایران را تصرف کرد صدای آمریکا فارسی from im-media.voltron.voanews.com
اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟

افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند.

پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد.

نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند.

جنبش طالبان برنامه های خود را برای افغانستان و سایر کشورها اعلام کرد Sputnik Iran
جنبش طالبان برنامه های خود را برای افغانستان و سایر کشورها اعلام کرد Sputnik Iran from cdn1.img.ir.sputniknews.com
سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند.

فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد.

به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.

ارتش افغانستان شهرستان کرخ هرات را از وجود طالبان پاکسازی کرد
ارتش افغانستان شهرستان کرخ هرات را از وجود طالبان پاکسازی کرد from cdnuploads.aa.com.tr
طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک.

طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و.

آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.

Posting Komentar

0 Komentar